Administratie & facturatie

Met de VYTAL app & administratie module

Met de administratie module van VYTAL is het mogelijk om écht alles in één systeem te doen. Met onze gebruiksvriendelijke app voor clubs, coaches en personal trainers, is het mogelijk om direct jouw klantbeheer, administratie en facturatie te doen. Plan moeiteloos afspraken in, beheer agenda's, taken, producten, lidmaatschappen, financiële zaken, volg leads op en verstuur facturen, betaallinks en -herinneringen. Ontdek hier meer over deze nieuwe module of probeer het gratis uit!
 

Bespaar tijd en frustratie

Met onze administratie module heb je in een handomdraai alle belangrijke zaken geregeld en ook nog eens op een efficiënte manier. Of het nu gaat om het plannen van afspraken, beheren van agenda's, vastleggen van taken, financieel beheer, of het verkopen van je producten en lidmaatschappen, het was nog nooit zo eenvoudig. Vereenvoudig jouw bedrijfsprocessen - klantbeheer, administratie en facturatie - in VYTAL, door de admin module in ons softwarepakket en app te activeren. Zo bespaar jij niet alleen een hoop tijd, maar zeg je ook gelijk gedag tegen de frustratie van niet op elkaar afgestemde systemen!

Nieuwsgierig hoe dit eruit ziet en werkt? Plan dan geheel vrijblijvend een (online) demo van onze administratie module in!
 

Bespaar tijd en frustratie

Ontzorg je financiële administratie en facturatie

Met onze administratie module heb je, vanuit één app, grip op jouw klantbeheer, administratie en facturatie. Je hebt overzicht van alle financiële processen. Dit bespaart je tijd, maar ontzorgt je ook. Zo kan jij je bezig houden met waar je écht goed in bent: coachen! 
 
  1. Maak lidmaatschappen aan en richt het proces in zoals jij het wilt
  2. Regel direct betalingen via betaallink of automatisch incasso
  3. Eenvoudige koppeling (plug and play) met je Mollie account
  4. Stuur facturen uit en volg op met automatische herinneringen
  5. Dashboard met overzicht van je klantgroei en alle financiële processen
Meer weten over deze module? vraag dan meer informatie aan of bekijk de verschillende modules en de bijbehorende prijzen (licenties).
 

Geautomatiseerde planning en roostersoftware

Met de admin module beheer je de agenda's van jou en je team. Zo houd je de controle over alle activiteiten binnen je bedrijf en/of locatie(s). Met de software automatiseer je het boekingsproces en kan je leads en klanten zelfstandig afspraken, trainingen en lessen laten boeken of inplannen. Efficiënt werken door:
 

  1. Beheer roosters en maak onderscheid tussen afspraken en taken
  2. Lessen en afspraken zijn eenvoudig te boeken via de mobiele app
  3. Bekijk de aanwezigheid van jouw klanten in de lessen/trainingen
  4. Werk vanuit meerdere locaties en met meerdere agenda's
  5. Plan eenvoudig terugkerende afspraken door
Meer weten over deze module? vraag dan meer informatie aan of bekijk de verschillende modules en de bijbehorende prijzen (licenties).
 
Compleet bedrijfsoverzicht

Compleet bedrijfsoverzicht

  • Beheer je bedrijf vanuit één centrale plek en gebruik de overzichtelijke dashboards om grip te houden op je bedrijfsprocessen
  • Houd takenlijsten bij om overzicht te krijgen van je bedrijfsvoering
  • Eenvoudige onboarding met de 'Aan de slag' module om in no-time alles ingericht te hebben
Leads en afsprakenbeheer

Leads en afsprakenbeheer

  • Automatiseer het genereren van leads en afspraken via de contactformulier- en afsprakenformulier widgets op je website
  • Beheer binnengekomen leads simpel en overzichtelijk in je eigen pijplijn
  • Maak gebruik van slimme automatische triggers voor het aanmaken van opvolgtaken of mails
Communicatie en personalisatie

Communicatie en personalisatie

  • Personaliseer communicatie met klanten via e-mailtemplates of chat
  • Stuur notificaties en pushberichten bij belangrijke coach en klantacties
  • Maak en beheer verschillende formulieren om registratie te vereenvoudigen
Productbeheer en verkoop

Productbeheer en verkoop

  • Automatiseer je verkoop, beheer je shop en promoot producten
  • Verkoop producten en lidmaatschappen via de geïntegreerde (web)shop
  • Beheer eenvoudig je voorraad en stel aanbiedingsprijzen in
     
Teambeheer en gemak

Teambeheer en gemak

  • Wijs coachrollen toe en bepaal welke informatie ze mogen zien en beheren
  • Krijg inzicht in de activiteiten en prestaties van je team
  • Plan taken en afspraken in voor een gestroomlijnde bedrijfsvoering
Zorgeloos overstappen

Zorgeloos overstappen

  • Gebruik onze gratis (moeiteloze) overstapservice, waarbij wij jouw administratie gefaseerd overzetten naar één centrale plek
  • Jij investeert eenmalig, wat je direct daarna tijd, rust en energie oplevert
  • We ondersteunen je onderweg met uitgebreid support en fantastische service!
Meer weten als coach?

Nieuwsgierig geworden?

Ben je als clubeigenaar, manager of coach nieuwsgierig naar de administratie module van VYTAL? Vul dan het formulier in om meer informatie (en prijzen) te ontvangen, een online demo te plannen of een proefperiode aan te vragen. Wij vertellen je alles over de mogelijkheden van deze module en laten je de app graag zien!

De voordelen van VYTAL op een rijtje:

  • ​​​​​​Meer omzet in minder tijd: schaalbaar, snel en eenvoudig coachen.
  • Meer waarde voor je klant: de app neemt alles van A tot Z uit handen.
  • Onderscheidend vermogen: de app met jouw eigen logo en huisstijl.
  • Alles in één systeem: beheer je volledige bedrijfsvoering en administratie.

Liever telefonisch contact? Neem contact met ons op via tel. 085 - 06 06 132.



''Onze coaches besparen veel tijd met voorbeelden doornemen en voedingsschema's opstellen. Het is een aanrader voor elke serieuze coach!''

''Onze coaches besparen veel tijd met voorbeelden doornemen en voedingsschema's opstellen. Het is een aanrader voor elke serieuze coach!''
Richard Bell Bell Coaching