Wij zijn trots op onze VYTAL Service & Support. Geen moeilijk gedoe met keuzemenu’s, tickets en wachttijden, maar ‘gewoon’ een no-nonsense Nederlands sprekende jongen of meid die jouw vragen direct beantwoordt en/of zo snel mogelijk zorgt dat eventuele problemen verholpen zijn. Alles zodat jij weer verder kunt met waar het écht om draait: het coachen van jouw klanten!
Ben je VYTAL coach?
Dan staat ons support team van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur voor je klaar. Je kunt ons op de volgende manieren bereiken:
Werkt iets in de app niet of niet goed, dan is het voor ons handig als je een schermopname of screenshot maakt en deze mee stuurt. Zo hebben wij direct wat meer inzicht in het probleem en kunnen we het makkelijker en (nog) sneller verhelpen.
Ben je (nog) geen VYTAL coach?Als je net begint als VYTAL coach, dan moet je je weg nog een beetje vinden. In de software (app en coachomgeving), maar ook in het activeren van jouw klanten. Logisch, daarom helpen we je daar graag een handje bij!
Dit doen we door:
Bij VYTAL helpen we je graag op weg. We willen je immers helpen om succesvol, schaalbaar en tijdbesparend te ondernemen. In onze community voor coaches, bieden we daarom promotiemateriaal en andere marketing, communicatie en sales middelen om optimaal gebruik te (gaan) maken van onze software en app. Hier vind je onder andere een map met ‘Ondersteunende materialen VYTAL’.
We begrijpen ook dat jij regelmatig uitdagingen hebt als het gaat om (commerciële) bedrijfsprocessen. Zeker als je een startende (zzp) coach of trainer bent. En daarom organiseren we regelmatig (online) workshops, webinars en live events. Je krijgt deze automatisch aangeboden in jouw VYTAL coachomgeving en via de e-mail nieuwsbrief die je maandelijks ontvangt.Vraag vrijblijvend een online demo aan en plan deze in wanneer het jou uitkomt. Klik hier voor het inplannen van je demo!